Naše orodje za upravljanje vašega dovoljenja za uporabo piškotkov začasno ni na voljo. Zato lahko manjkajo nekatere funkcije, ki potrebujejo vaše soglasje za uporabo piškotkov.
ELEKTROMOBILNOST.
ELEKTRIFIKACIJA POGONA.
Elektrifikacija pogonskega sklopa pomeni mobilnost za prihodnost. Oglejmo si različne sisteme MINI in spoznajmo nekaj splošnih izrazov.
BATERIJSKA ELEKRIČNA VOZILA.
MOČ LITIJA.
POGONSKI SKLOP.
Visokonapetostna litij-ionska baterija (1) je nameščena v obliki črke T po dolžini dna vozila. Težišče je znatno nižje kot pri bencinsko gnanem MINI, kar izboljša stabilnost in okretnost.
Enojni elektromotor (2), ki je nameščen na sprednji premi, neposredno poganja sprednji kolesni par. Proizvaja enako moč kot bencinski Cooper S z 2,0-litrskim motorjem.
Menjalnik in drugi vključeni elektronski sistemi (3) so nameščeni pod sprednjim pokrovom novega MINI Cooper SE s tremi vrati. Polnilni priključek (4) je nameščen na levem bočnem pokrovu.
POGON.
Dinamičen, a uglajen. Kompaktni sistem popolnoma električnega MINI povzroča izjemno nizke vibracije in omogoča, da križarite po mestu skoraj povsem neslišno.
Hitro in neposredno. Popolnoma električni MINI omogoča poln navor iz mirujočega starta, s tem pa zagotavlja vznemirljivo okretnost, linearno pospeševanje, pretikanje brez prekinitev in nadvse odziven pogon.
Vožnja z enim pedalom. Vožnja lahko skoraj v celoti poteka le z enim pedalom. Pospešite do želene hitrosti. Nato pa napajate baterijo vsakič, ko umaknete nogo s pedala in začnete upočasnjevati do popolne ustavite.
PRIHRANEK STROŠKOV.
PHEV – KOMBINACIJA OBEH ENERGETSKIH SVETOV.
Priključna hibridna električna vozila (PHEV) združujejo elektromotor in običajni motor z notranjim zgorevanjem.
MINI Cooper SE Countryman All 4 proizvede 220 konjskih moči (162 kW). Tehnologija baterij najnovejše generacije omogoča, da bo vaša vožnja popolnoma električna in brez lokalnih emisij. Idealna rešitev za električno mestno vožnjo in potovanje na daljše razdalje z uporabo bencinskega motorja.
Udobno ga lahko priključite na vtičnico doma, v službi ali na javni polnilni postaji.
KONSTRUKCIJA POGONSKEGA SKLOPA.
Motor TwinPower Turbo pod sprednjim pokrovom (1) poganja sprednji kolesi, medtem ko je posoda za gorivo nameščena zadaj (2).
V popolnoma električnem načinu se moč prenaša prek zadnjih koles, saj je elektromotor (3) nameščen na zadnji premi.
Baterija in močnostna elektronika sta pod zadnjimi sedeži (4).
POGON.
Spontan razvoj moči.
Takojšnji pospešek 0 – 100 km/h v 7,3 sek.
Rekuperacija ali regeneracija zavorne energije. Baterijo lahko napajate med zaviranjem ali v načinu jadranja z izklopljenim motorjem. Energija se povrne in shrani v baterijo.
Sistem štirikolesnega pogona ALL4.
Optimizira oprijem in stabilnost v neugodnih vremenskih razmerah in zahtevnih pogojih na cesti, da se lahko hitro in natančno odzovete na spreminjajoče se razmere in teren. MINI Countryman Cooper SE lahko oba pogonska sklopa uporablja ločeno ali skupaj, da povzroči zmogljiv štirikolesni pogon.
DRUGI KONCEPTI ELEKTRIČNIH VOZIL (EV).
BLAGI HIBRIDI.
Regenerativno zaviranje povrne energijo, ki bi se ob upočasnjevanju običajno izgubila, in jo prerazporedi za povečanje moči motorja, kar zaradi razbremenitve slednjega privede do učinkovitejšega delovanja.
Blagega hibrida ni mogoče polniti neposredno prek vtičnice doma ali na javni polnilni postaji.
VOZILA NA GORIVNE CELICE – POWERED BY HYDROGEN.
DRIVING SUSTAINABILITY IS OUR DRIVE.
KOGA SKRBI TRAJNOST?
Mednarodno povpraševanje po električni mobilnosti raste iz dneva v dan, s svojimi trajnostnimi in inovativnimi vozili in storitvami pa nudimo učinkovite rešitve eMobility tako za rezidenčne kot poslovne stranke. Vendar pa bosta podnebno nevtralnost in mobilnost brez emisij v celoti doseženi le z razvitimi različnimi elektrificiranimi pogonskimi tehnologijami. To je razlog, da še naprej spodbujamo razvoj tehnologije gorivnih celic na osnovi vodika za nizkoogljične pogonske sisteme.
A to še ni vse. Potrošniki potrebujejo informacije in nasvete, ki jim omogočajo, da zaznajo obseg njihove porabe energije, da lahko razumejo, kako izboljšati okolje ... in prihraniti denarna sredstva. Sodelovati moramo z javnimi komunalnimi organizacijami, da jim pomagamo najti boljše načine za upravljanje obnovljivih virov, da bi s tem izpolnili zahteve strank in regulatorjev.
Naša zavezanost trajnosti je prevladujoča in to se jasno vidi z uveljavitvijo standardov pri ocenjevanju življenjskega cikla vozil. To se začne s porabljenimi viri, porabo energije do stopenj recikliranja. Naš cilj je tudi doseči trajnostne vrednostne verige z recikliranimi in obnovljivimi surovinami – in to vključuje oskrbo z energijo. Ne gre samo za upravljanje z viri, ampak zdaj želimo določiti odtis CO2 za verigo dobave materiala pri oddaji naročil dobaviteljem – in integrirati ukrepe vzdolž verige dodane vrednosti v zvezi z zmanjševanjem emisij.
Korak za korakom postaja naša pot do okolju prijazne prihodnosti brez emisij.
DOMA IN NA POTI.
KAKO PRITI ŠE DLJE.
SUBVENCIJE IN PRIHRANKI.