Naše orodje za upravljanje vašega dovoljenja za uporabo piškotkov začasno ni na voljo. Zato lahko manjkajo nekatere funkcije, ki potrebujejo vaše soglasje za uporabo piškotkov.
OBLIKOVANJE ZA TRAJNOST.
»NE VGRAJUJEMO STVARI, KI NISO POTREBNE. POTREBUJEJO VSEBINO IN RAZLOG, DA SO TAM.«
Oblikovano za recikliranje.
VELIKOST JE POMEMBNA.
POVRŠINE BREZ USNJA.
Z novo generacijo MINI ponuja notranjost popolnoma brez usnja. To je mogoče zlasti z uporabo trajnostnih, delno recikliranih materialov. Površine brez usnja zmanjšajo emisije CO2 za 85 % vzdolž vrednostne verige.
POPOLNOMA RECIKLABILNI ENOKOMPONENTNI MATERIALI.
BREZ REDKIH ZEMLJIN PRI POPOLNOMA ELEKTRIČNEM MINI COUNTRYMAN.
»TUDI ČE SPREMENIM NEKAJ ZELO MAJHNEGA, JE VPLIV PRECEJ VELIK, ČE GA POMNOŽITE Z DVEMA MILIJONOMA VOZIL.«
KER JE TO EDINA POT NAPREJ.
STVARI, KI NAS POGOSTO SPRAŠUJEJO.
Recikliranje se začne z nadzorovanim vračilom MINI na odobreno prevzemno mesto ali obrat za razgradnjo. Obrnite se na svojega trgovca z vozili MINI, da poiščete ta odobrena mesta, ki lahko izdajo potrdilo o uničenju, potrebno za dokončno odjavo MINI iz prometa.
Recikliranje se začne z nevtralizacijo zračnih blazin in drugih pirotehničnih komponent. Nato se izločita hladilno sredstvo klimatske naprave in zavorna tekočina, izpustijo se hladilna voda ter olje motorja in menjalnika, na koncu pa se izčrpa še gorivo. Različne tekočine se vlijejo v ločene posode in nato predelajo ali reciklirajo v specializiranih obratih. Ko je MINI izpraznjen tekočin, se razstavijo tisti deli in materiali, ki so primerni za recikliranje. Ostanki razstavljenega MINI se v obratu za drobljenje zdrobijo na kose velikosti dlani in nato sortirajo. Plastika, tekstil, železo in neželezne kovine pa gredo v postopek nadaljnje predelave.
MINI se zavezuje k ambicioznim ciljem s strateškim pristopom, ki ga nameravamo nenehno izboljševati. Do leta 2030 smo si zadali cilj, da bi v fazi uporabe prepolovili emisije CO2 na vozilo. Načrtujemo tudi uporabo do 50 % sekundarnih materialov, pri čemer se bomo osredotočili na nadaljnja sodelovanja na področju recikliranja plastike. Pri tem ima še posebej pomembno vlogo krožno gospodarstvo. Poleg tega smo od začetka leta 2021 začeli kupovati aluminij, proizveden z električno energijo iz sončnih celic. Proizvodnja aluminija je še posebej energetsko intenzivna, zato uporaba zelene električne energije vodi do znatnega zmanjšanja emisij CO2. Zelena energija je temeljni učinkovit vzvod za dosego korporativnega cilja zmanjšanja emisij CO2 v dobavni verigi za 20 % do leta 2030.
Električni pogonski sklopi imajo veliko manj gibljivih delov kot motorji z notranjim zgorevanjem (ICE), kar pomeni, da so lahko električna vozila cenejša za vzdrževanje, zlasti ker njihovo servisiranje v primerjavi z vozili z motorjem z notranjim zgorevanjem v povprečju stane manj. Poleg nižjih stroškov vzdrževanja se sčasoma poznajo tudi nižji stroški električne energije za polnjenje vozila doma, kar še dodatno poveča vaše prihranke. Vendar pa, čeprav so nekateri vidiki lastništva električnega vozila očitno cenejši od stroškov, povezanih z vozilom z motorjem z notranjim zgorevanjem, je pričakovati, da bodo tradicionalni avtomobilski deli, kot so pnevmatike in zavorne obloge, stali približno enako.