Naše orodje za upravljanje vašega dovoljenja za uporabo piškotkov začasno ni na voljo. Zato lahko manjkajo nekatere funkcije, ki potrebujejo vaše soglasje za uporabo piškotkov.
STEFANIE WURST
»MOJA ŽELJA JE, DA BI RESNIČNO KAJ SPREMENILI.«
Stefanie Wurst, v nedavnem intervjuju ste dejali, da sta preglednost in merljivost še posebej pomembni za stranke, ko gre za trajnost. Šele takrat so sposobne sprejemati okolju prijazne odločitve. Je to tisto, kar želite doseči s svojim delom?
Stefanie Wurst: »Moj cilj je resnično spoznati in razumeti trajnostno strategijo BMW Group, prispevati svoj delež in nato to sporočilo posredovati naprej – tako znotraj kot zunaj organizacije. Moj cilj je omogočiti vsakemu članu osebja v naši organizaciji in mreži trgovcev, da se pogovarja s strankami o tej pomembni in kompleksni temi. Naš skupni cilj mora biti, da z na podlagi dejstev prepričamo svoje stranke, da je BMW Group vodilni na področju trajnosti in da pomembno prispeva k temu pomembnemu družbenemu vprašanju.
Ali obstaja kakšen poseben razlog ali sprožilo za vašo vključenost v vprašanja trajnosti? Kaj je bil vaš osebni trenutek razodetja?
Stefanie Wurst: »Pred natanko 30 leti sem napisala svojo diplomsko nalogo na temo ekološko usmerjenega trženja. Med drugim je šlo za krožni izdelek, čeprav izraza krožnost in trajnost takrat še nista bila običajna. Odrasla sem v osemdesetih letih, ko se je v Nemčiji začelo pojavljati okoljevarstveno gibanje. Nekje v tistem obdobju sem ugotovila, da je to vprašanje pomembno. Nedavni trenutek razodetja zame je bil nedvomno podpis trajnostne zaveze vseh nizozemskih trgovcev z vozili v prisotnosti Pietra Note in Jean-Philippeja Paraina. Takrat sem pomislila, vau, to se res dogaja. Kar počnem, ima resnično učinek!«
Uspehi v velemestu Rotterdam in njihov vpliv na številna druga večja mesta v Evropi so zelo navdušujoči. Predstavljajte si, da v dvigalu srečate Oliverja Zipseja, predsednika uprave podjetja BMW AG. Začnete pogovor o projektih in on vpraša: »Kakšno neposredno podporo vam lahko ponudim?« Imate eno minuto časa za odgovor. Kaj bi mu rekli?
Stefanie Wurst: »Prvi krožni MINI bi bil briljanten projekt ... MINI, izdelan iz 100-odstotno recikliranih materialov ali s 100-odstotno reciklabilnostjo.«
V vaši novi vlogi kot direktorica znamke MINI, kako pomembno vlogo imata trajnost in mobilnost v mestih?
Stefanie Wurst: »Ekipa MINI in moji predhodniki so opravili odlično delo. Veselim se že nadaljnjega razvoja teme "BIG LOVE FOR THE PLANET", ki jo bomo še bolj utemeljili in spodbujali skupaj s trgi. MINI jasno izraža svojo zavezanost s popolnoma električno ponudbo vozil od leta 2030. MINI Cooper SE je že zelo pomemben člen v našem portfelju izdelkov in predstavlja vse večji delež naših prodanih vozil, kar je hkrati izjemno pomembno za BMW Group. Še en čudovit izrek MINI, ki se sklada s temo trajnosti: MINI se je rodil iz krize. Prvotna filozofija MINI je bila gospodarna raba virov in razpoložljivega prostora. Poleg tega se MINI odlično znajde v mestu. Tu so emisije CO2 in trajnost velika skrb, saj veliko ljudi živi na omejenem prostoru. Pri MINI in trajnosti je vse na svojem mestu: usklajenost z blagovno znamko, socialni razvoj in celostna izkušnja izdelkov. Izrek mojega predhodnika, ki se ga dobro spominjam, to tako dobro povzema: »Svet postaja vsak dan malo bolj MINI.«